Nejčastější dotazy
Objednávky:
Kdy mohu objednané zboží očekávat?
Běžná doba expedice v ČR je 24 hodin. O vyřízení objednávky budete informováni prostřednictvím e-mailu.
Platby:
Jak zjistím, zda se mé peníze připsaly na váš účet?
Platby jsou kontrolovány on-line a automaticky po připsání peněz na účet jsou ihned k vidění opět na webu v dané objednávce.
Zboží:
Záruční list na zboží není potvrzený. Co mám dělat?
Protože Vám faktura slouží zároveň jako záruční list, není potvrzení záručního listu zapotřebí. A pokud by jej od Vás v krajním případě autorizovaný servis vyžadoval, stačí originální nepotvrzený záruční list doručit s číslem nákupního dokladu na naše reklamační oddělení, kde jej technici vyplní a odešlou zpět na Vaši adresu
Reklamace:
Lze reklamaci vyřešit přednostně?
U reklamací, kde to je možné, je produkt vyměněn okamžitě. Pokud toto možné není, jedná se o produkt, jenž je opravován a toto nelze nijak uspíšit. Výjimkou jsou PC sestavy, kdy lze opravu upřednostnit, avšak za poplatek 1000,-Kč. Takovýto požadavek je třeba sdělit při předání reklamace či telefonicky na tel. čísle 225 340 179.Reklamace může být přednostně vyřízena, avšak jedná se o nadstandardní službu a je tedy zpoplatněna.Výše tohoto expresního příplatku je 1000,-Kč.